tirsdag , 19 mars 2024
Eroticmeets

Bryllupsreisen – Par

Bryllupsreisen – Par :

Bryllup, gratulasjoner og riskasting var unnagjort. Vi hev oss i bilen og satte av gårde på flyplassen med kurs for Afrikakysten sammen med forloverne våre. Dette skulle bli en etterlengtet ferie i kombinasjon med bryllupsreise. Koffertene ble lempet på bagasjebåndet og vi sjekket inn. Flyet lettet presis i rute med kurs for varmere strøk. Etter mange timer på flyet var vi ganske støle da vi endelig kunne slippe ut.

Heten slo mot oss som en vegg. Etter en del basking fikk vi ordnet oss med transport til hytta vi hadde leid.

Vi hadde alle vært her på pakketur før, og hadde bestemt oss for en mer avslappet ferie når vi kom tilbake. Vi hadde sist vi var her knyttet kontakt med en eldre mann som nå hadde skaffet oss en hytte i en nydelig lagune langt fra de vanlige reisemålene. Like ved lå det en liten landsby hvor vi kunne få kjøpe mat og frukt. Dønningene rullet dovent inn over stranda med en blodrød sødme av en nesten sunket sol i skumtoppene.

Vel fremme hev jeg og fruen fra oss bagasjen i hytta og kledde av oss. ”Kom igjen” brølte jeg til Line og Jon idet vi raste ut av hytta med kurs for sjøen. Min kjære sprang foran meg mot havet med duvende hofter og håret rett ut i vinden. Aftensrødmen fra sola glinset i lårene hennes og hver gang føttene traff sanden, duvet de deilige brystene hennes fra side til side.

Vi kastet oss ut i dønningene og la på svøm. Etter en hektisk svømmetur rundt bukta, lå vi rolig og fløt på rygg like ved land. Line og Jon kom stormende ut i vannet like nakne som oss. Line er fyldig med store bryster, lekre fyldige lår og et hofteparti som er skapt til å pule mot. Muggene duvet og disset tungt der hun stormet ut i vannet. Vannperlene gnistret som krystaller på de digre fristende melonene.

Jons utstyr hoppet og dinglet uhemmet, med en tykk god pikk over den vakre ballesekken.

Etter badet ruslet vi sammen opp over stranda mot hytta. Tilbakelent i den varme sanda bredte lystene seg i kroppen. Line og Jon tok stemningen og tok seg en rusletur bortover stranda.

Sakte lekte hånda mi seg ned over min kjæres arm, strøk over magen og opp på den andre armen. Brystene hvelvet seg mykt og duvende ut over overkroppen hennes. Med myke faste bevegelser knadde jeg de store myke jurene. Hun tok et solid tak i ballene mine og trakk meg opp på seg. Bena hennes løftes høyt opp og det store hodet leker seg i den barberte bollefitta.

Sakte trenger kuken inn mellom leppene, fitta vider seg sakte ut, kuken ut, litt inn, litt ut. Føttene løftes rett opp og spres ut til siden og fitta gaper våt og innbydende rundt stemplet mitt. Hun stønner høyt idet jeg presser til bunns med et rolig støt. Ballene klasker henne i rumpa hver gang jeg jager inn.

Jurene duver frem og tilbake med svette store vorter og jeg sprer føttene hennes det jeg klarer og dundrer kuken ut og inn av fitta. Maven skjelver svakt og hun holder seg over de store jurene for at de ikke skal slenge så mye. Med et stønn tømmer jeg ballene inn i fitta og synker ned på de deilige brystene med et stønn. Etterdønningene etter orgasmen hennes strammer enda rundt kuken min med frydefulle rykninger.

Litt senere går vi hånd i hånd langs stranden for å finne Line og Jon, og like rundt en sanddyne tråkker vi nesten på dem.

Jon ligger med kuken begravd mellom Lines deilige bryster. Kuken er større enn jeg trodde og har en deilig tykkelse. Vi står og ser på skuespillet en liten stund. Lines myke store bryster slutter tett om det hovne jernet til Jon. Ballene hans slenger frem og tilbake på magen hennes mens han jager ut og inn mellom de saftige puppene. Plutselig får hun øye på oss. ”Ta henne” sier hun med opphisset røst til Jon.

Min kone legger seg tilbake med hodet i fanget mitt. Hendene mine konsentrer seg om de myke brystene hennes, og jeg knar dem med vellyst mens Line tar tak i føttene hennes og løfter dem opp og ut.

Jon tar plass mellom lårene hennes og styrer det hovne jernet sitt mot den herlige barberte fitta. Leppene hvelver seg lett gapende til sidene og over det kraftig hvelvede venusberget ser jeg kuken til min beste venn presse mot min kones fitte.

Jeg tar tak i anklene hennes og trekker føttene mot meg og ut. Hele underlivet ligger blottet og kuken glir inn i fitta hennes med et svupp. Line knar og elter jurene til kona mi med vante bevegelser mens Jon jager inn og ut av fitta.

Det er et nydelig syn med min sprengkåte kvinne som ligger i fanget mitt med føttene spredt helt ut og opp, brystene blir knadd og eltet av Line, vortene rulles mellom to fingre og i fitta jager det store kjønnet til Jon ut og inn. Fitta surkler av safter og leppene følger med ut og inn. Blodårene er tydelige i kuken og hver gang han presser seg inn skrukker skinnet seg litt utenfor fitta før det forsvinner inn.

Med dype strupelyder og stønn tømmer Jon seg inn i min kones. Kuken slipper slimete og halvslapp ut av den hovne fitta. Line velter henne unna og snur seg med hekken mot meg. ”Pul meg” stønner hun.

Rosetten er stram og synlig idet jeg presser kuken inn i fitta med et eneste støt. Fitteleppene slutter tett rundt kuken som sakte blir vått av saftene. Kona mi tar tak i ballene mine og elter steinene mens jeg kjører kuken inn og ut av Line. Med høye klask stempler jeg ut og inn. Kuken og ballene strammer seg og med et grynt pumper sæden inn i fremmed fitte for første gang.

Helt utslåtte ligger vi og slapper av i sanden en stund før vi hånd i hånd går tilbake til hytta. Vi sitter lenge og snakker i hytteveggen, og blir enige om at vi skal være nakne mens vi er her. Likeså enes vi om at vi kan knulle med hvem vi ønsker, så dette får vi ta lett på og ikke bli sjalu på hverandre. Deilige bryllupsreise!

Eroticmeets

Sjekk også

Telttur i Nordmarka

Telttur i Nordmarka Min kone og jeg kommer begge fra distriktsnorge, med friluftsliv som hobby. …