tirsdag , 19 mars 2024
Eroticmeets

Utroskapens hevn – Utroskap

Utroskapens hevn – Utroskap :

Vi var et lidenskapelig par som alltid koste oss og hadde det bra, alle vennene våre misunte oss og visste at dette kom til å vare evig. Linda heter hun, hun har en kropp som skapt for en modell 180cm høy, fin normal

form med fine pupper som fremhever timeglassfiguren hennes.

Jeg jobber lite så vi har mye tid til å ta små romantiske turer til hytten og slappe av med fjellturer som ofte ender i lidenskapelig sex i et lite fjellvann. Men når jeg først jobber da er det alltid inkludert en reise til

en annen del av landet. På en av disse turene skjedde noe som aldri burde skjedd. Det inkluderte bar besøk, masse alkohol og en snerten forretningskvinne som jeg ofte har gjort forretninger med. Jeg hadde vel

drukket litt for mye så når hun foreslo en tur opp på rommet var det ikke nei i min munn, det var et godt knull med masse mengder alkohol innenbords klarte jeg å prestere mye mer enn vanlig.

Men dagen derpå når jeg våknet opp i mi egen seng og skjønte hva jeg hadde gjort, ble alt grått. Hele hjemreisen satt jeg og funderte på hva jeg skulle si til Linda når jeg kom hjem, å ikke fortelle henne det ville ikke være et valg engang hun kan lese meg som en åpen bok, og med denne hemmeligheten ville det ikke tatt lang tid før hun skjønte alt.

Når jeg da stod utenfor døren tenkte jeg at det var best bare å bite i det sure eplet og si det med en gang. Hun merket det på stemningen med en gang jeg gikk inn døren, hodet mitt hang og jeg begynte å fortelle alt som det var, hun tok det hardt, men siden vi hadde det så bra ellers ville hun gi meg en ny sjanse, dette forholdet ville hun ikke forkaste så fort. Ukene gikk og vi fortsatte som før, men det var en merkbar stemning som ikke forsvant, sexen var ikke så bra, samtalene våre var mye mindre fengende og latteren forsvant litt etter litt. Jeg så virkelig ikke lys i tunnelen før hun en dag ringte meg på kontoret og sa at hun måtte få dette problemet vekk.

Jeg svarte selvfølgelig at jeg ville gjøre alt jeg kunne for at dette kunne bli mulig. Hun sa ikke hva hun trengte for å bli kvitt problemet bare at det skulle skje snart.

Etter en uke ringte hun igjen, da sa hun at hun måtte på kurs med jobben på et hotell på fjellet. Jeg skjønte straks hva planen hennes var, men kunne ikke si annet enn at det er greit. Dagen hun skulle reise ga jeg henne en lang klem og sa jeg elsker deg til henne, så forsvant hun ut døren og ned i en ventende taxi. Omtrent to timer etter hun var dratt kjente jeg sjalusien kokte innabords og bestemte meg for å dra etter henne for å trygle henne om å ikke ligge med en fremmed mann bare for å få balanse i forholdet. Vel oppe

med hotellet Gikk jeg ut av bilen og spaserte rolig inn i lobbyen, jeg spurte resepsjonisten om hvor kursdeltakerne holdt til, jeg fikk til svar at de var ferdig for dagen, men de fleste oppholdt seg i baren. Jeg nærmet meg døren til baren da jeg så gjennom glasset i døren at Linda satt og snakket

med en mann.

Hun hadde på seg en stram topp og et sexy skinnskjørt som ikke overlot mye til fantasien. Jeg ble helt frossen i kroppen og klarte ikke bevege meg, sto bare å stirret gjennom glasset. Plutselig reiste de seg og

gikk mot døren jeg skvatt til og løp utenfor hotellet så de ikke skulle finne meg.

De kom ut på plassen og gikk rolig mot skogen, jeg fulgte etter på en trygg avstand. De stoppet i en lysning og på et øyeblikk var han over henne som en kåt gris klådde og knadde på hele kroppen hennes, jeg ble rasende og skulle til å løpe frem da hun dyttet han vekk, han gikk rett i bakken og var tydeligvis sjokkert. Så sa hun noe til ham, jeg satt litt for langt vekk til å høre hva de sa, men så reiste han seg og samtidig begynte hun med en sensuell dans plutselig forsvant både topp og skjørt. Nå stod hun der i bare

undertøyet og vinket ham nærmere, da han var nært nok sank hun ned på knærne og løste buksen hans, ut spratt et spett som jeg fort ble misunnelig på.

Sjokkert ble jeg da jeg så hun tok hele stasen i munnen og mens han var helt inne stakk hun ut tungen og slikket ham på ballene, dette synet gjorde at det beveget seg i buksene, jeg burde jo løpt bort og klinket fyren, men dette tente meg virkelig.

Det tok ikke lang tid med denne behandlingen før karen sprutet hele satsen i munnen på henne, jeg kunne se det lakk litt utenfor og ned på bh’en hennes. Nå var det hennes tur, han stilte henne med ryggen mot et tre og satt seg på kne foran musen hennes la et bein over skulderen og begynte å lepje i seg

damen min sine safter. Med tanke på stønnene og ynkene som kom ut av henne var det ikke tvil om at dette hadde han gjort før. Så snudde han henne rundt og kjørte kuken rett til bunns hun skrek høyt av vellyst og klamret seg til treet mens hun kjørte rumpen ut for å ta imot kuken hans. Slik sto de en stund før han begynte å grynte og man skjønte at det ikke var lenge igjen før han igjen kom, da snudde Linda seg tok pikken i munnen og svelget den andre ladningen på kort tid. Jeg tok meg selv i å sitte med min egen kuk i

hånden og jaget opp og ned, mens karen slikket Linda til sin orgasme, hun sank sammen med et frekt smil om munnen også kort tid etter kledde de på seg og gikk tilbake.

Jeg ventet til de var ute av syne før jeg runket så hardt at jeg fikk slitemerker på pikken, aldri har jeg fått en så god orgasme ut av et runk.

Når hun kom hjem etter helgen ga jeg henne ikke tid til å si noe før jeg overfalt henne og dro henne inn i sengen for et fantastisk knull som vi ikke hadde hatt maken til noensinne.

Eroticmeets

Sjekk også

Ferie tur med lise

Ferie tur med lise Jeg er gift med Lise og vi har to barn. Sist …