torsdag , 25 april 2024
Eroticmeets

fjellturen alene

Jeg syklet avgårde på ettermiddagen. Jobben var unnagjort. Endelig skulle jeg ta litt fri. Telefonen lå trygt langt nede i sekken. Turen gikk ut fra byen og over brua ut på øyene utenfor bykjernen. Et par timer senere var jeg fremme ved stedet jeg skulle sette sykklelen.
Etter en rask skifte fra sykkelsko til joggekso bar det avsted oppover mot toppen. På veien møtte jeg mange folk som kom ned. Underveis opp skimtet jeg to personer der fremme. det var noen minutter mellom dem. jeg bestemte meg for å ta igjen dem og passerte den førtste og var i ferd med å innhente den neste. Det var ei ung flott dame med lyst flott hår. KRoppen var pakket inn i en flott lyeblå tights, hun hadde slanke bein og en flott stram rumpe. Jeg ble så imponert over den flotte rytmen hun hadde i kroppen der hun gikk foran meg. Etter en stund tok jeg henne igjen og i det jeg skulle passere henne spurte mhun hvor jeg vr på tur. Det var det som skulle til for at vi kom i prat. Vi gikk så videre mot toppen som lå ca 20 minutter foran oss. Hun var student og var fra Sverige og studerte til sykepleier. Hun var lett å kommunisere med. Hun trivdes i blandt oss nordmenn og så frem til å være her fremover. Plutselig var vi oppe ved toppen. Hun sa ja takk til å ta en kopp kaffe og litt godt å bite i. Da vi var ferdig å spise kom den andre persoennen som var passert av meg tidligere.
Vi startet på nedturen, der var nå to valg, en lettere tur kunne velges, men da svingte den ut og litt til sides for den andre ruta. Vi slo følge ned den ruta. Hun gikk foran meg og jeg etter. Underveis byttet vi og hun kom bak meg. midt i bakken måtte hun støtte seg til meg fordi det var å bratt og hun mistet litt balasnen. Da ble huhn helt rar og beklaget det, men jeg avfeide det og vi frotsatte ned og fant toenen bedre og bedre. NEde på sletta jogget hun lett foran meg til vi kom på en bredere sti hvor vi kunne gå ved siden av hverandre. Hun var et syn der hun gikk, nydelig rumpe som disset lett når hun gikk, slanke muskuløse lår som strakk seg ned i joggeksoene. Å hvor vakker hun var. NEste stopp var ved elven i det den skulle krysses. Der lå vi på kne og drakk vann. Puppene hennes var ikke så store, men en kunne se de flotte kurvene som strmmet ut på den flotte tskjorta. Jeg klarte ikke å la være å titte litt. Hun var til å spise opp. Vi frotsatte turen og ikke lenge etter var vi fremme ved sykkelen min. Hennes sykkel var lenger ned. Hun satt på mens jeg stod foran og syklet. Vi syklet slik frem til hennes sykkel. Det var litt gnister mellom oss når vi slik holdt fast en på sykkelen og den adnre rundt mine hofter. Når hun rigget sykllene sin til og skrevde opp på setet så var det en utrolig opplevelse og se den vakre kroppen som svingte foten opp over stanga på sykkelen og satte seg på setet. DEt var rett og slett et sensuelt nydelig stykke kvinne det her.
vi syklet av sted mot sivilisssjonen, hun foran og jeg eter. Av og til lettet hun på rumpa og trødde på og jeg lå etter og kunne ikke la være å nyte det jeg så. Vi kom tilbake til byen og hun fortalte hvor hun bodde. jeg syklet med henne dit og vi pratet og spøkte og vips var vi fremme. Hun takket for turen og skulle til å gå da hun plutsleig stoppet opp og spurte om ikke vi skulle ta flere slike turer i lag. Jeg fisket opp tlf og sendte henne en sms. Neste tur vi la ut på var nøye planlagt. Da var det med sovepose, telt og mat. Turen skulle nå være med en natt inkl. Vi dro avsted en fredag like etter lunsj. Været var veldig bra. Vi hadde valgt ut en tur som ikke var så mye folk som gikk. Turen startet bra. Hun parkerte sykkelen, dro av seg overtrekksklærne og frem dukket en kort shorts og en nydelig tskjorte. Hun var enda mer fager enn jeg kunne ha husket fra forrige ut. Turen opp gikk fort, hun vekslet på å gå foran og jeg var helt satt ut av normal modu når hun vismet der rundt meg. En utrolig jente. Langt lyst hår oppsatt i en hestehale, caps med håret ut gjennom bak. Hun hadde på seg en sportsbh, det kunne jeg se i dag. Shortsen strammet godt rundt den flotte stussen hennes. Fremme strammet shortsen akkurat passe så en kunne se en liten prekk fremme nede. Jeg var satt ut av synet som var der foran meg. Hvordan skulle dette gå. Vi kom frem til fjellet, pakket ut og fyrte bål og spiste og ksote oss. Det var tid for å legge oss. Hvem skulle ligge hvor? Vi ble enige om at jeg skulle ligge nærmest utgangen. Hun var utrolig flott der hun romstrerte og pusset tenner og spyttet ut gjenom døra på teltet. Jeg fikk låne hennes tannkrem og gjorde det samme. Vi lo og hadde det utrolig flott i hverandres selskap. Jeg ville ikke gå for fort frem så jeg ikke ødela det som var begynt så fint. Vi sovnet etterhvert og våknet tidlig neste morgen ved at hun lå helt inntil meg og frøs. Jeg tok henne inntil meg og sammen varmet vi oss. Slik lå vi en god stund. Hun var helt utrolig å ha i sitt selskap, jeg var så forelsekt at jeg visste ikke hvrodan jeg skulle te meg. Hun kysset plutselig meg rett på munnen og slik lå vi lenge. Hun foralte at jeg var den første hun hadde vært med så tett på i sitt liv. JEg skjønte det etterhvert. Vi lå lenge og koste oss og strøk på hverandre. Det ble ikke gjort mer den dagen. Vi bestemte oss fort etter denne turen at vi to skulle være sammen, en lørdag var vi innom presten og ut gikk vi som lykkelig nygifte og suste avsted på langweekend. Det ble båttur denne gang. Vi dro ut av byen og ut til en øy utaskjørs hvor vi visste vi kunne være mer for oss selv. Mat,drikke telt og alt som vi ellers trengte av utstyr var med i båten. Turen til fjelltoppen som lå like oppfor båtplasen/teltplassen vår ble gjort unna i en fei. Hun gikk foran meg opp, hun hadde en annen lys tights på seg denne gang. Midtveis opp svingte stien litt så vi kom bak en stor stein, der så jeg tydelig konturene av den deilige rumpa hennes. SJEg klarte nesten ikke å holde meg. Så trakk hun seg unna og dro og fortsatte foran meg oppover. For et syn.
Kvelden vi skulle legge oss var helt fantastisk.Det var kveldssol og varmt. Vi gjorde oss klar til et sjøbad.

fjellturen alene – Skrevet av Anton

Eroticmeets

Sjekk også

På juletre hogst

På juletre hogst I dag er vi på tur i skogen etter juletre. Snøen ligger …